Handelsbetingelser

Home»Handelsbetingelser

Hvem handler du med?
Hos MilleMaj
Lagerhotel:

Brandsagervej 10

9490 Pandrup (fysisk udsalg i deres Kræmmerlade)

Tlf. 28568021  (mandag-fredag, 10:00-17:00)
E-mail: info@mille-maj.dk
CVR: DK-21591394

Priser: Prisen på hvert produkt fremgår af varebeskrivelsen. Prisen for dit samlede køb, inklusive fragt- og leveringsomkostninger samt moms, kan du se i varekurven. Offentlige institutioner som har en EAN aftale, vil dog først blive faktureret efter køb.

Betaling:

Der kan betales med VISA/Dankort (gebyr 0,0%), eDenkort, VISA, MasterCard, Maestro, American Express og JCB, samt mobilepay og direkte overførsel. Ingen ekstra gebyrer.

Leveringsbetingelser: Levering sker normalt indenfor 2-3 arbejdsdage i Danmark. Er der betalt med kort, trækkes pengene først på din konto, når varen er afsendt. Overfører du penge direkte, sendes varerne, når vi har registreret din indbetaling.

Hvis vi har spørgsmål til din bestilling, kontakter vi dig. Vi beder dig derfor angive så mange kontaktinformationer som muligt, når du opretter din ordre.

Varerne sendes som postpakke med Post Danmark. Der leveres kun til Danmark på disse betingelser. Bor du på Færøerne eller i Grønland, beder vi dig kontakte os for nærmere detaljer.

Gebyrer: Vi tillægger porto omkostninger efter post danmarks satser – priserne er inkl. moms. Ved forsendelse til Færøerne og Grønland tillægges de faktiske leveringsomkostninger.

Betalingsbetingelser: Du kan vælge mellem følgende betalingsmåder: Privatkunder og virksomheder, kan betale med Dankort / VISA Dankort eller direkte bankoverførsel (inden for max 7 dage, så annulleres ordren). Offentlige institutioner, der ønsker elektronisk faktura, bedes angive EAN-nummer ved bestillingen.

Afbestilling/Reklamation: Du kan til enhver tid annullere din bestilling, hvis vi ikke har nået at afsende det bestilte. Du skal så blot kontakte os. Er emballagen eller varen synligt beskadiget, når Post Danmark afleverer den, SKAL du nægte modtagelse af pakken og kontakte os så hurtigt som muligt. Vi sender dig en ny vare og reklamerer den ødelagte hos Post Danmark. Hvis du modtager pakken, skal du selv reklamere hos Post Danmark ifølge deres forretningsbetingelser.

Fortrydelsesret: 

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare. Ønsker du at fortryde dit køb skal du kontakte os inden der er gået de 14 dage på: info@mille-maj.dk.  I din mail er det vigtigt at du gør opmærksom på at du har fortrudt dit køb og at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Du kan ikke nægte at modtage din vare og dermed “fortryde” dit køb – vi skal have besked. Du kan anvende standart formularen som følger med i din pakke når du modtager den, eller kontakte os på mailen ovenfor.

UNDTAGELSER ved fortrydelse.

Vi tager IKKE bulede kalkmaling dåser retur (Når maling sendes, er der altid en risiko for buler. Malingen fejler dog intet og det er heldigvis MEGET sjældent der sker mere end et par buler. Er det tilfældet skal du reklamere til PostDanmark, da alle dåser er intakte og forsvarligt pakket fra vores lager)

Stencils som bliver special bestilt eller skåret til ordre, tages ikke retur. Så er du i tvivl om de stencils du bestiller, så kontakt os FØR bestilling. Det tager lang tid at designe og skære stencils, derfor tager vi ikke retur, når det ikke er lager varer.

Du kan fortryde dit køb indtil 14 dage efter, at du har modtaget varen. Portoen for returneringen skal du dog selv betale, du bedes vedlægge kopi af fakturaen/følgesedlen sammen med varerne.

Returnering:
Du skal sende din ordre retur til os. Varen skal være os i hænde senest 14 dage fra du har benyttet dig af din fortrydelsesret. Du skal selv betale porto for returnering. Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket lige så forsvarligt, som du modtog den. Er varen beskadiget ved ankomsten, påhviler ansvaret dig.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Dette gælder dog ikke maling med videre, hvor du fysisk fjerne en del af varen fra bøtten.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage – eksklusiv dine forsendelsesomkostninger. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
AllPack

Bransagervej 10

9490 Pandrup

Du har selvfølgelig altid mulighed for at returnere varen direkte i vores fysiske butik, mod aftale herom. Sendes varen skal du som forbruger, selv betale fragtomkostningen.

Når varen returneres skal du huske: 

At vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du kontakter os på mailen og får sendt en retur seddel.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret: 
Når du handler via vores webshop www.millemajshop.dk har du som forbruger altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen skal sendes til:

AllPack

Bransagervej 10

9490 Pandrup

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Brug gerne det vedlagte reklamations skema, eller find oplysningerne vi skal bruge her. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Du kan trygt handle hos os – vi videregiver ALDRIG dine personlige oplysinger til 3. person:

For at du kan handle online med os, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Sidst opdateret: 25.09.2016

Shoppen er LUKKET FOR SALG PT. Vi er i gang med nye tiltag og er snart på banen igen. Tak for besøget! Afbryd